Jadłospis

Poniżej przedstawiamy menu na najbliższy tydzień 02-06.12.2019r.*
Poszczególne elementy jadłospisu mogą ulec zmia-i.e.

* Dzieci młodsze lub ze zgłoszonymi alergiami pokarmowymi otrzymują dedykowane porcje.

PONIEDZIAŁEK

Śniadanie:
  • pasta twarogowa (laktoza) z ananasem, sucha krakowska, papryka kolorowa, pieczywo pszenno-razowe (gluten), masło (laktoza), herbata z cytryną;
Obiad:
  • zupa krupnik (seler, gluten) z natką pietruszki;
  • makaron (gluten) kolorowy penne barilla w sosie bolońskim (seler) ze świeżym czosnkiem, bazylią i mozarellą (laktoza);
Podwieczorek:
  • jogurt naturalny (laktoza) z musli i owocami;

Wtorek

Śniadanie:
  • parówki morlińskie, ser tylżycki (laktoza) ketchup, ogórek świeży, pieczywo pszennożytnie (gluten), masło (laktoza), herbata z imbirem i pomarańczami;
Obiad:
  • zupa krem (seler) z buraka ze świeżym majerankiem;
  • ziemniaki z koprem, polędwiczki drobiowe panierowane (gluten), marchewka z jabłkiem i sokiem z limonki;
Podwieczorek:
  • placek z mąką konopną, owocami i kruszonką, maślanka (laktoza);

Środa

Śniadanie:
  • paszupa mleczna (laktoza) z musli, szynka z indyka, kiełki rzodkiewki, pomidor, pieczywo pszenno-razowe (gluten), masło (laktoza), herbata malinowa;
Obiad:
  • zupa (seler) krem z kalafiora z koperkiem;
  • pudrowane racuchy (gluten, jaja) z jabłkami;
Podwieczorek:
  • banan, mandarynka;

Czwartek

Śniadanie:
  • drożdżówka (gluten) z kruszonką i dżemem, kakao (laktoza), szynka gotowana, ogórek świeży, pieczywo mieszane (gluten), masło (laktoza);
Obiad:
  • zupa grochowa (seler) z boczkiem parzonym i majerankiem;
  • ryż paraboliczny, marynowana pałka z kurczaka, mizeria na jogurcie (laktoza) naturalnym;
Podwieczorek:
  • bułeczki (gluten, jaja) maślane z makiem i morelami, maślanka (mleko);

Piątek

Śniadanie:
  • pasta z pieczonym łososiem, ser ementaler (laktoza), dżem morelowy, pieczywo pszenno-razowe (gluten), masło (laktoza), herbata z owoców leśnych;
Obiad:
  • zupa (seler) krem z zielonego groszku ze świeżą bazylią;
  • kopytka (gluten) z jogurtem naturalnym (laktoza) i cukrem trzcinowym;
Podwieczorek:
  • mikołaje czekoladowe (laktoza, jaja), jabłko.