Jadłospis

Poniżej przedstawiamy menu na najbliższy tydzień 20-24.01.2020r.*
Poszczególne elementy jadłospisu mogą ulec zmianie.

* Dzieci młodsze lub ze zgłoszonymi alergiami pokarmowymi otrzymują dedykowane porcje.

PONIEDZIAŁEK

Śniadanie:
  • szynka gotowana, twarożek (laktoza) kremowy waniliowy, sałata masłowa, kiełki lucerny, pieczywo (gluten) pszenno-razowe, masło, herbata z pomarańczami i imbirem.

Obiad:
  • zupa krem z kalafiora z koperkiem i śmietaną (seler, laktoza);
  • spaghetti (gluten) w sosie pomidorowym ze świeżym czosnkiem, bazylią i mozarellą (laktoza);
Podwieczorek:
  • placek (gluten) z owocami i kruszonką, maślanka (laktoza).

Wtorek

Śniadanie: 
  •  zupa mleczna (laktoza) z płatkami i miodem, polędwica z indyka, kolorowa papryka, pieczywo pszenno-żytnie (gluten), masło (laktoza), herbata z cytryną;
Obiad:
  • zupa ogórkowa (seler);
  • ziemniaki z koprem, kotleciki schabowe panierowane z pieca (jaja), surówka z marchewki z jabłkiem i sokiem z limonki;
Podwieczorek:
  • budyń śmietankowy na mleku (laktoza) z musem z owoców leśnych.

Środa

Śniadanie:
  • szynka delikatesowa z kurcząt, pasztet szefa, ogórek świeży, pieczywo (gluten) pszenno-razowe, masło (laktoza), kakao (laktoza);
Obiad:
  • zupa fasolowa (seler) ze świeżym majerankiem;
  • ryż jaśminowy, marynowana pałka z kurczaka, surówka wielowarzywna, sos jogurtowo-koperkowy (laktoza);
Podwieczorek:
  • ciasto dyniowe z żurawiną i lukrem cytrynowym, maślanka (laktoza).

Czwartek

Śniadanie:
  • parówki morlińskie, ser ementaler (laktoza), ketchup, pieczywo pszenno-żytnie (gluten), masło (laktoza), pomidor, herbata z pigwą;
Obiad:
  • zupa krem pomidorowy (seler) ze świeżą bazylią;
  • babka ziemniaczana z boczkiem parzonym, jogurt naturalny (laktoza);
Podwieczorek:
  • jabłko, ciasteczka maślane (gluten).  

Piątek

Śniadanie:
  • pasta jajeczna ze szczypiorkiem (jaja), plasterki ogórka kiszonego, pasta z łososia z koperkiem, ser salami (laktoza), pieczywo mieszane (gluten), herbata malinowa;
Obiad:
  • zupa krem z kukurydzy z mleczkiem kokosowym i imbirem (seler);
  • ziemniaki z koperkiem, paluszki rybne z dorsza (frosta), surówka z kiszonej kapusty z olejem z pestek winogron;
Podwieczorek:
  • mandarynka, flipsy.